Gdy cię, skrycie, z gagatkiem zetknie los

Nawiedzałam dziś dom mojego dzieciństwa i skłoniło mnie to do snucia rozmyślań na temat moich poranków 15-20 lat temu. Mimo że uwielbiałam spać do południa (co zresztą pozostało mi do dzisiaj), to starałam się wstawać w sobotę rano na tyle wcześnie, żeby zdążyć na poranek z Disneyem. Dziś to już nie to samo (sprawdzałam to osobiście jakiś czas temu – poziom dzisiejszych programów spadł na łeb, na szyję, patrz Hannah Montana), ale wtedy już od samej czołówki każdy dzieciak siedział jak zahipnotyzowany.

W celu uczczenia pamięci Walta, zrobiłam mały research pod tytułem „Jak Disney i jego postaci inspirują design?” i przedstawiam poniżej kilka wyników. Znaleziska są dosyć wyraziste i kolorowe, ale myślę, że w stonowanym otoczeniu muszą prezentować się znakomicie i raczej zabawnie niż dziecinnie.

Z ciekawostek – Walt Disney zdobył 26 Oscarów, w tym 4 honorowe. A jego hibernacja to ponoć czcza plotka, tak naprawdę został skremowany.

via creoflick.net

via creoflick.net

via besthouseinterior.com

via ifitshipitshere.blogspot.com (dobra nazwa bloga!)

via junk-culture.com

I na deser, jedno ze zdjęć Annie Leibovitz w ramach Disney Dream Portrait Series, z kolejną z moich ulubionych aktorek – Scarlett Johansson – w niezwykle zacnej roli Kopciuszka.

via lurvely.com

3 thoughts on “Gdy cię, skrycie, z gagatkiem zetknie los

Wymerdaj komentarz ;D

