Sposób odżywiania

Nadeszła wiosna. Chowam szalik, wychodzę na słońce i generalnie jest sympatycznie. Ale! Szklanka nigdy nie jest pełna po brzegi. Z wiosną wiąże się też pewien przykry obowiązek. Nie można już się wykręcać odkładaniem zimowego tłuszczyku i jedzeniem więcej, żeby przetrwać mróz. Pora wrócić do formy.

Aby godnie pożegnać chwile błogiego jedzenia bez konsekwencji, wynalazłam kilka ciekawych projektów opakowań produktów i posiłków. Kalorie! Będę tęskniła :/

via inspirationfeed.com

via designyourway.net

via de-oh.com

via vi.sualize.us

via designfloat.com

via consumerpop.typepad.com

via popsop.com

Na koniec strona, która mnie po prostu rozwaliła ;D W lutym 2009 Jon Chonko podczas codziennej porcji skanowania, którą musi wykonywać w pracy, wpadł na pomysł zeskanowania swojej kanapki. I robi to do dziś. Ba! Jego strona spotkała się z tak dużym zainteresowaniem, że wydał nawet książkę! Gorąco polecam stronę Scandwiches.com (zdobyła mnie już samą nazwą)!

Jestem przekonana, że gdyby Jon był Polakiem, już dawno znalazłby się w teleexpressowej Galerii ludzi pozytywnie zakręconych ;D

Przez te trzy lata skanapek było całe mnóstwo. Nie potrafiłam wybrać jednej, więc zamieszczam tę, która została opublikowana w moje urodziny (składniki: stek, papryka, sałata, majonez ziołowy i bagietka).

via scandwiches.com

Wymerdaj komentarz ;D

