Urządzenie rekreacyjne z elementem poruszającym się wahadłowo

Jest jedna taka rzecz, którą chciałabym mieć w mieszkaniu nawet bardziej niż hamak, wannę w sypialni czy baldachim. To huśtawka. To nie znaczy, że marzę też o wycieczce do Disneylandu i o kolekcji gadżetów z Hello Kitty. Nie jestem infantylna (aż tak). W huśtaniu się jest po prostu coś tak cudownego, że zapominam o wszystkim. Jeśli o mnie chodzi, to jedna z najlepszych metod na relaks.

Nie jestem ekstremalnym użytkownikiem, nigdy nie obróciłam się o 360 stopni (dzięki temu nigdy nie zrobiłam sobie na huśtawce krzywdy, przynajmniej do tej pory), ani nie wykonuję żadnych zapierających dech w piersiach ewolucji. Dlatego wystarczyłaby mi najprostsza wersja, byleby tylko elegancko poruszała do przodu i do tyłu. Obawiam się jednak, że mój sufit mógłby tego nie przeżyć :/

via kokopelia.blox.pl

via garderobe33.blogspot.com

via babeczkaa.blox.pl

via superior-interiors.tumblr.com

via kickstyle.me

Co ciekawe, znacznie więcej wnętrz z huśtawkami znalazłam wpisując w wyszukiwarkę polskie słowa. Chyba mamy więcej fantazji ;D

Skoro już się tak rozmarzyłam, to na deser jeden z moich ulubionych aktorów wszech czasów. Nie dość, że jest jak wino – im starszy tym lepszy, to do tego prezentuje się w spódnicy lepiej niż większość kobiet.

via n24.de

Wymerdaj komentarz ;D

