Kilim – kill him!

Kilka dni temu wbiłam sobie do głowy temat na wpis – pomieszczenia z dywanem nie leżącym, lecz wiszącym na ścianie. Szukałam, szukałam… I to szukałam w trzech językach! Ostatnią instancją był francuski Google, pomyślałam – gdzie, jeśli nie tam? Przetłumaczyłam więc „dywan ściana” i wrzuciłam, gdzie należy. Rezultaty nadal były opłakane. Pomieszczenia zawsze cierpiały na jedno z dwojga – albo same były brzydkie, albo miały brzydki dywan. Wobec tego muszę przyznać się do porażki.

Muszę też jednak udowodnić, że nie jestem aż tak słabym wyszukiwaczem. Zamieszczam więc dwa całkiem niezłe przykłady (a raczej wariację na temat jednego).

via riseanddesign.wordpress.com

via boxhilldesign.blogspot.com

Porażka została na szczęście osłodzona faktem powiększenia mojej domowej sowiej kolekcji o nowy eksponat:

A nawet o dwa eksponaty ;]

Dziękuję! ;D

Wymerdaj komentarz ;D

