DIY for dummies: metalowy organizer w kształcie walca

To kolejny DIY z cyklu „Weź dwie rzeczy i je sklej”. Może to mało ambitne i nieco banalne, ale sama najczęściej szukam takich właśnie instrukcji. Najłatwiej zabrać mi się za coś, co nie wymaga zbyt intensywnego myślenia i może powstać przy użyciu składników, które zazwyczaj mam w domu. W innych przypadkach wiem, że trochę potrwa, zanim zakupię niezbędne materiały albo znajdę wystarczającą ilość czasu na podjęcie wyzwania. Dlatego dzielę się tymi drobiazgami. Idzie wiosna, dzień się wydłuża, więc może niedługo skuszę się na coś bardziej skomplikowanego i imponującego.

Do rzeczy:

Z racji postępującego bałaganu na biurku musiałam podjąć jakieś środki zaradcze. Przypomniał mi się puszkowy organizer, który zamieściłam w jednym z ostatnich wpisów:

via oregonlive.com

Nie chciałam marnotrawić zawartości wszystkich dostępnych w mieszkaniu puszek, więc mój organizer jest trochę mniej okazały. Ze względu na brak farby nie jest też tak kolorowy, ale mi osobiście bardzo podoba się w surowej metalowej wersji.

Do tej pory moje przybory spoczywały po prostu w jednym z oklejonych przeze mnie pudełek (zdecydowanie nie było to najbardziej praktyczne rozwiązanie):

Organizer powstawał następująco:

1) Opróżniłam dwie puszki pomidorów, umyłam je i zdarłam pozostałości kleju:

2) Puszki otuliłam paskami koronkowej taśmy, której używałam w jednym z poprzednich DIY:

Et voilà! Tak wyglądają organizery po wypełnieniu przyborami:

Jak widać na zdjęciu poniżej, na moim biurku nastał wreszcie długo oczekiwany i niczym niezmącony porządek:

Niestety, dopiero później odkryłam, co mogłam zrobić z zawleczkami z puszek (co za pech, że je wyrzuciłam! ;D):

via oriogirl.blogspot.com

2 thoughts on “DIY for dummies: metalowy organizer w kształcie walca

  1. Fajny pomysł, można z takiej puszki zrobić też doniczkę na bazylię – widziałam takie w TK Maxx z kolekcji Jamie’ego Oliviera – kosztowały krocie, a przecież to zwykłe puszki :)

Wymerdaj komentarz ;D

