Bujanie

Kiedy byłam mała, strasznie chciałam mieć fotel bujany. Niestety moi rodzice nie podzielali mojej chęci, a (jak każde normalne dziecko) wolałam wydać kieszonkowe na słodycze (za co teraz cierpię wieczną dietę), niż oszczędzać je w nieskończoność na jakiś mebel.

Teraz, kiedy jestem już duża, oglądanie wnętrz z takimi fotelami utwierdza mnie w przekonaniu, że wcale z tej chęci nie wyrosłam.

via interiorsdesigne.com

via homelovin.blogspot.com

via lux-furniture-ideas.com

via blog.styleestate.com

via myidealhome.tumblr.com

Dziś nie musiałabym już oszczędzać latami na taki fotel, ale trochę się waham przed zakupem. Ja jestem przekonana, że wyglądałabym w nim lekko i nonszalancko, jak ta pani:

via dexigner.com

ale w rzeczywistości prezentowałabym się pewnie tak:

via searshomes.org

Także, dla bezpieczeństwa mojego wizerunku, na fotel bujany skuszę się chyba dopiero na starość. Będę miała na czym usiąść, żeby wyszywać, czy podglądać przez okno sąsiadów. A! I ciekawostka: wynalazcą tego mebla był ponoć Benjamin Franklin!

I wiosenny deser – smakowita paleta kolorów, yummy!

via vintageblackboard.blogspot.com

Wymerdaj komentarz ;D

