DIY for dummies: kulista ozdoba noszona na nadgarstku

Niezwykle elegancka bransoletka, którą dziś stworzyłam, nie mieści się niestety w definicji z Wikipedii. Nie jest bowiem zrobiona są ze skóry, tkaniny, metalu, silikonu, ani szkła, lecz z plastikowej butelki. Instrukcję znalazłam tutaj: fashion.onblog.at.

Materiały i narzędzia:

Czyli: butelka, gruba taśma, nożyk lub nożyczki, kawałek jakiejś wstążki czy innej szmaty (ta powyższa jest z lumpeksu, kupiłam ją kilka lat temu i do dziś nie mogłam znaleźć dla niej zastosowania) oraz klej. Ostatnio dostałam w prezencie klejowy pistolet (to żółte coś) i wreszcie mogłam go wypróbować. Ale i bez takich wynalazków się uda.

Po kolei:

1) Przyklejamy taśmę na butelkę, równolegle. Ułatwi to później wycięcie regularnej obręczy. Wycinamy wzdłuż powstałych w ten sposób linii, aż powstanie coś takiego:

Nożyczki jednak bardziej się przydały, bo nożyk z trudem zagłębia się w butelce.

2) Zwężamy odpowiednio tak powstały okrąg, dopasowując go do rozmiaru nadgarstka:

3) Zaczynamy owijanie plastiku materiałem. Końce przyklejamy klejem (z tym pistoletem jest świetna zabawa ;D) do wewnętrznej części obręczy i owijamy:

4) Podziwiamy efekt końcowy:

PRZESTROGA! Przy zwężaniu należy wziąć margines na materiał, który będzie jeszcze na tę bransoletkę nawinięty. Mi się wydawało, że wzięłam, ale teraz nie wiem, czy kiedykolwiek zdejmę to dzieło z mojej dłoni :/ Na szczęście wyszła nie najbrzydsza.

Na deser, moje kolejne wyzwanie – bransoletka z zamka błyskawicznego, do wypróbowania w przyszłości:

via inhabitat.com

Wymerdaj komentarz ;D

