Okrycie kończyny

W chwili zwątpienia na nudnych zajęciach sięgnęłam dziś po ratunek w postaci świeżego numeru Elle Decoration UK. Wzruszyła mnie w nim niezmiernie historia architekta, który nazywa się Rem D Koolhaas. Otóż serce Rema zostało kilka lat temu złamane. Aby odzyskać łamaczkę owego serca, stworzył dla niej but. Zainspirowała go wstęga Möbiusa, czyli wstęga, która nie ma początku ani końca.

Mimo wszystko znajomość z dziewczyną się zakończyła, ale za to rozpoczęła się działalność firmy United Nude, w której Rem wraz z Galahadem Clarkiem tworzy niesamowite buty inspirowane architekturą (i nie tylko!).

Buty nie są poza zasięgiem przeciętnego zjadacza chleba, ich ceny zaczynają się już od 50 Euro. Mi do końca nie odpowiadają estetycznie (poza tym obcasy nosiłam ostatni raz 8 lat temu w trakcie studniówki), ale mimo to zdecydowanie podziwiam kreatywność twórców.

I na deser – projekt, który nie powala mnie efektem końcowym, ale za to rozczula inspiracją ;]

Wszystkie materiały zamieszczone w tym wpisie pochodzą z Serenastyle Blog.

Wymerdaj komentarz ;D

