Poskromić bałagan

Tak mi się jakoś wydaje, że gdybym miała porządek na biurku (i pracowym, i domowym), to życie byłoby dużo łatwiejsze. A że jestem bibelociarą i psychicznie nie jestem w stanie nic wyrzucić, jedynym rozwiązaniem byłoby upchnięcie wszystkiego w różnych zakamarkach. A żeby lepiej się z tym wszystkim zorganizować, niezbędny jest organizer.

Ja nie posiadam jeszcze ani jednego, lecz zakup wydaje się nieunikniony (nie tylko ze względu na ich praktyczność, ale i urodę). W związku z tym zrobiłam mały research, który zamieszczam poniżej.

108 zł, fabrykaform.com

278 zł (?!), fide.pl

75 zł, studiopetito.pl

75 zł, studiopetito.pl

75 zł, studiopetito.pl

59 zł, frankherbert.pl

59 zł, frankherbert.pl

99 zł, czerwonamaszyna.pl

49 zł, czerwonamaszyna.pl

63 zł, cellofan.pl

Z powyższych propozycji najbardziej podobają mi się samochody ;D

A na deser – tańsza wersja organizera, czyli DIY z puszek:

via oregonlive.com

Follow my blog with Bloglovin

Wymerdaj komentarz ;D

