Usiąść czy nie usiąść

Kiedy 15 lat temu siedziałam w kinie na „Pięknej i bestii” czy „Królu lwie” i męczyłam swoje biedne młode pośladki na staromodnych krzesłach, nie sądziłam, że na starość zapałam do nich miłością.

Marzą mi się stare fotele kinowe. Czasem nawet udaje mi się jakieś wyszperać dzięki Google lub Allegro, ale raczej z ciekawości niż z chęci zakupu. Na razie nie miałabym nawet gdzie ich postawić, ale kiedyś, kto wie, może się skuszę. Tymczasem – kilka domowych aranżacji z użyciem tych kultowych mebli. Z racji tego, że są bardziej ładne niż wygodne, ja najprawdopodobniej umieściłabym je w przedpokoju.

via desiretoinspire.net

via poetichome.com

via manolohome.com

via designsponge.com

via housetohome.co.uk

I tradycyjnie deser – tym razem klasyczna machina do popcornu z równie klasycznego sklepu Telezakupy Mango, niestety w chwili obecnej niedostępna. Nienawidzę chrupania popcornu w kinie, ale w wersji vintage może bym to jakoś przełknęła.

via mango.pl

Follow my blog with Bloglovin

4 thoughts on “Usiąść czy nie usiąść

Wymerdaj komentarz ;D

