To, co Terrier lubi najbardziej

Dzisiaj w nocy śnił mi się blog i wszystkie pomysły, które chcę w nim wdrożyć. I wtedy mnie olśniło! Nie było tu jeszcze żadnego wpisu, który pokazałby, co tak naprawdę mi się podoba.

Natychmiastowym skojarzeniem było wnętrze, które widziałam kilka miesięcy temu w Elle Decoration UK. Zakochałam się w tym mieszkaniu już od niebieskiej okładki. Projekt podziwiam tym bardziej, że to mała kawalerka – nadzwyczajne zagęszczenie wspaniałości na metr kwadratowy. Ujmują mnie energetyzujące kolory i bezmiar dodatków, które razem tworzą inspirującą i mimo wszystko relaksującą całość:

via Fluff’n’Stuff

Strony Elle zamieścił na swoim blogu właściciel mieszkania – Marcus Hay. To creative style director (nie wiem, jak to przetłumaczyć ;D), jego prace można obejrzeć na tymże właśnie blogu. Kolory są niesamowite! Na deser – jedna z aranżacji Marcusa, pychota!

via Fluff’n’Stuff

Follow my blog with Bloglovin

Wymerdaj komentarz ;D

