Sowinizm

Uwielbiam sowy. Właściwie nie wiem dlaczego, bo zasypiam dosyć wcześnie ;] Zaczęło się od naszyjnika kupionego zupełnym przypadkiem na wyprzedaży i tak to już trwa parę ładnych lat. Wydaje mi się, że przynoszą mi szczęście, na przykład wyżej wspomniany sowi naszyjnik założyłam na rozmowę rekrutacyjną na stanowisko, które teraz piastuję. Tak naprawdę miałam go na każdej rozmowie w tamtym okresie, ale postanowiłam nadać tej sowie status talizmanu ;D

Ostatnio wyliczyłam, że rzeczy osobistych z sowami mam co najmniej dwanaście, a rzeczy domowych jedynie dwie :/

Mam w swym posiadaniu skarbonkę:

via myin.pl

i poduszkę:

via alejka.pl

Postanowiłam działać czym prędzej, żeby zmniejszyć powyższą dysproporcję i zapewnić mojemu mieszkaniu więcej sów. Wyniki poszukiwań potencjalnych nabytków zamieszczam poniżej. Szukałam propozycji tylko na polskich stronach, żeby każdą z tych rzeczy móc łatwo zakupić. Spodziewałam się milionów produktów, w których będę mogła przebierać, tymczasem rynek sów w Polsce okazał się dosyć ubogi. Oto rezultaty:

Poduszka, 50 zł, ohdeer.pl

Zestaw naczyń, 47 zł, cocoo.pl lub UWAGA! zestaw z torbą na orlen.pl ;D

Fototapeta, 99zł, iplakaty.pl

Poduszka, 375 zł (?!), sklep.resetpoint.pl

Fototapeta, 169 zł, eplakaty.pl

Poduszka, 20 zł, roznoscidlaprzyjemnosci-galeria.blogspot.com

Poduszka, 39 zł, kokofolk.pl

Pudełko, 41 zł, decobazaar.pl

I na deser coś po prostu masakrycznego, 100% brzydoty mimo sowy ;D Z góry przepraszam za tak duży rozmiar zdjęcia…

Zegar ścienny ze skóry z sową, 119 zł, dedekor.pl

Podsumowując, jestem zawiedziona. Najbardziej podobają mi się poduszki z Ohdeer, ale i tak nie na tyle, żeby je sobie sprawić. A na fototapetę chyba jeszcze nie jestem gotowa ;D Wniosek jest taki, że muszę rozpocząć regularne poszukiwania i nie spocząć, póki nie znajdę czegoś naprawdę wspaniałego.

Follow my blog with Bloglovin

Wymerdaj komentarz ;D

