Do roboty

Tak to zazwyczaj bywa w życiu, że niezależnie od swojego rozmiaru biurko zawsze jest za małe. Moje osobiste biurko już rozszerzyło swoją działalność i zaanektowało pobliski parapet, stolik i podłogę.

Kiedy przyjdzie mi wreszcie zakupić mieszkanie, w nowym lokum muszę bezwzględnie mieć wydzielone pomieszczenie na pracownio-biuro. Już od dawna mam w głowie jego wygląd z dokładnością do najmniejszych szczegółów. Nie pogardziłabym też jednak żadnym z poniższych wnętrz.

1) Boski niebieski, pomoże zachować równowagę między „popracować” i „pomarzyć”:

via desiretoinspire.net

2) Czysto i schludnie, ale inspirująco, podobają mi się zdjęcia zawieszone jak susząca się w ogrodzie na sznurze pościel:

via desiretoinspire.net

3) Pojemny sekretarzyk, nie dość, że ładny, to jeszcze praktyczny – w razie potrzeby możemy go zamknąć i schować pomysły, których nie chcemy jeszcze ujawniać:

via desiretoinspire.net

4) Nie jestem zachwycona tym zestawieniem kolorów, ale podoba mi się duża ilość zakamarków na drobiazgi i pomagające w znajdowaniu inspiracji obrazy:

via desiretoinspire.net

5) Surowość ściany i mebli – pobudza kreatywność:

via desiretoinspire.net

6) Dużo światła i ciekawe akcenty kolorystyczne, a poza tym zachęta do pracy w towarzystwie:

via homedesignset.com

7) W takich warunkach kończyłabym już trzecią powieść i publikowała 7 postów dziennie ;]

via desiretoinspire.net

8) Przytulnie!

via homedesignset.com

9) To już niezupełnie pracownia, ale demonstruję tu element, który bardzo chciałabym mieć. Manekin – na pewno podniósłby jakość mojego życia:

via desiretoinspire.net

I na deser huśtawka, na której bardzo chętnie bym się teraz zdrzemnęła:

via desiretoinspire.net

Follow my blog with Bloglovin

Wymerdaj komentarz ;D

