Post i Ty

Dzisiejszy wpis jest dowodem na to, że inspiracje czają się na nas wszędzie. Spróbuję odtworzyć ten złożony proces myślowy.

Siedziałam na najnudniejszych warsztatach na świecie, gdy nagle niespodziewanie pojawił się przede mną on:

via iheartyourproduct.com

Od razu przypomniała mi się ściana z mieszkania, które widziałam w  jednym z moich ulubionych seriali tego sezonu (po prawej):

via nytimes.com

I takim sposobem dziś będą ściany całe z post-itów TADA!

via eringirard.blogspot.com

via flickr.com

via flickr.com

via artjunction.org

via shelterpop.com

via kandiloros.deviantart.com

via ambwork.com

I wersja biurowa, dziś mi najbliższa:

via flickr.com

Dzisiejsze zdjęcia nie wymagają komentarza. Zresztą sił brak. Mi się najbardziej podoba Super Mario. TGTIF (Thank God Tomorrow Is Friday)!

Follow my blog with Bloglovin

One thought on “Post i Ty

Wymerdaj komentarz ;D

