Ready steady

Początek. W celu zachęcenia czytelnika powinna tu się znaleźć masa obietnic i wielkich słów. Pozwolę sobie jednak zaczekać z marnowaniem na nie miejsca do czasu, kiedy liczba komentarzy na mojej stronie przekroczy zawrotną liczbę 15. Na chwilę obecną planuję dzielić sie tym, co znalazłam, co sama zrobiłam lub o czym usłyszałam w dziedzinie szeroko pojętego designu. Czyli innymi słowy wszystkim, co łechta moje doznania estetyczne.
Terier powstał w trakcie burzy mózgów wywołanej czerwonym winem z nie najwyższej półki. Nazwa wypowiedziana naprędce i niedbale miała brzmieć niczym „interior design”, ale jednak ciut inaczej. Jednocześnie biorąc pod uwagę reakcje 50% ludzi i 90% kobiet na małe zwierzęta, miano teriera powinno już na wstępie budzić pozytywne konotacje. Niedoścignionym wzorem jest dla mnie rzecz jasna Pudelek.
Pies okładkowy to Jack Russel terier, terier krótkonożny. Jedyny pies, który dostał się zarówno na biegun północny, jak i południowy.

Zachęcam.

Wymerdaj komentarz ;D

