Deser

Barwa powszechnie spotykana w naturze

Od lat moim ulubionym kolorem jest niebieski. Moi znajomi niestety wracają czasem do czasów, kiedy moje ubrania miały właściwie wyłącznie błękitne odcienie. Czuję się wtedy lekko zażenowana ;]

Na szczęście z wiekiem przybyło mi kilka innych kolorystycznych preferencji. Ostatnio uwielbiam zielony. Ale nie każdy i nie byle jaki, tylko skrzyżowanie butelkowozielonego:

via snclpackaging.com.au

ze szmaragdowym:

via astrouniversal.com

Takie głębokie zielenie są teraz dla mnie pięknem absolutnym. I to nieważne, w jakiej formie. Może być i sukienka, i kubek, i przede wszystkim wnętrze. Co niepokojące, wystarczy zielona ściana czy podnóżek i każde pomieszczenie nabiera według mnie smaku. Nawet to najbardziej kiczowate.

Z poniższych wnętrz żadne nie zapiera mi tchu w piersiach, ale odrobina ulubionego koloru odwraca moją uwagę od niedoskonałości ;]

via becauseitsawesome.blogspot.com

via blog.2modern.com

via jolenesmithinteriors.com

via mcbridedesign.squarespace.com

via artworknetwork.net

via blog.glamourdrops.com

Na deser niezwykle profesjonalna symulacja fotela moich marzeń. Niestety – w rzeczywistości dostępny jest jedynie szary i kremowy :/

Fotel Barletta

2 thoughts on “Barwa powszechnie spotykana w naturze

Wymerdaj komentarz ;D

